Педагогічний тест
Це система спеціально підібраних завдань специфічної форми, яка дозволяє оцінити кількісно навчальні досягнення в одній або кілька предметних областей
тест дозволяє
якісно оцінити структуру знань
ефективно виміряти рівень підготовленості учнів
здійснити зворотний зв'язок для управління процесом навчання
Тест повинен задовольняти вимогам:
надійність -
повторне тестування однієї і тієї ж групи дає такий же результат
валідність -
придатність для досягнення мети
На валідність впливає:
Репрезентативність - Тести відповідають програмі навчання і рівнем її вивчення, охоплюють весь навчальний матеріал
Шкалирование - можливість оцінювання за деякою школі
Складність тесту - виняток вгадування, непідйомних питань
Діскрімінатівность - здатність розрізняти учнів
Нормированность - Результати розподіляються по нормальному закону
Оптимальна довжина тесту (40-50 питань на 30-40 )
Л.А. Чернікова
Основні переваги тестів:
Матриця тесту за посиланням https://drive.google.com/file/d/0B9U87BE33iUWd0ZCT2pTdlYwMWs/view?usp=sharing
Тест https://drive.google.com/open?id=0B9U87BE33iUWRGxkWkFMYl85NlE
ПЕРЕВАГИ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕРЕД ІНШИМИ МЕТОДАМИ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ
§процес
перевірки стає об'єктивним і мінімально залежить від особистої думки вчителя;
§технологічні
(розробляються, проводяться та перевіряються з використанням комп'ютерної
техніки);
§вимагають
порівняно незначних витрат часу для використання та перевірки;
§придатні
для контролю високого рівня навчальних досягнень (важливим є не тільки кінцева
відповідь, але й логічний ланцюжок операцій, що приводить до неї).
Основні переваги тестів:
§1.Висока
наукова обґрунтованість тесту, що дозволяє отримувати оцінки
рівня і
структури підготовленості
випробовуваних, що об'єктивувалися; Роль аргументації.
§2.Технологічність
і ефективність тестів.
Їх сполучуваність з іншими освітніми
технологіями.
§3.
Точність вимірювань;
якість, відповідальність, доступність освіти для всіх
здатних.
§4.
Наявність однакових, для всіх випробовуваних умов проведення педагогічного
контролю
(трудність, склад, структура завдань) і правил
інтерпретації результатів
: відповідальність, справедливість.
§5.
Можливості використання завдань в тестовій формі для самоосвіти і самоконтролю.
§Тести
дозволяють отримати об'єктивні оцінки рівня знань, умінь, навичок,
§перевірити
відповідність вимог до підготовки випускників заданим стандартам
§
§виявити
прогалини в знаннях.
Справжній тест має
бути
валідним, точним, стандартизованим, надійним
валідним, точним, стандартизованим, надійним
§Об’єктивність
–
це така характеристика якості методу, яка
проявляється у тому наскільки отримані результати відповідають дійсності, є
достовірними.
§Валідність
(придатність) –
є характеристикою тесту, тестового завдання
та методики тестування
Валідність
методу
– це відповідність того, що вимірюють даним методом, тому, що він має
вимірювати.
Критерій валідності встановлює сферу
застосування, для якої даний метод дає статистично достовірні результати.
§Надійність
–
це точність діагностичних
вимірювань, а також стабільність та стійкість їх результатів по відношенню до
впливу різних зовнішніх факторів.
§Точність
визначає мінімальну або
систематичну похибку, з якою можна провести вимірювання даним методом. Точність
результатів тестування буде залежати від так званої довжини тесту. Тобто
кількості ТЗ, які утворюють тест.
Матриця тесту за посиланням https://drive.google.com/file/d/0B9U87BE33iUWd0ZCT2pTdlYwMWs/view?usp=sharing
Тест https://drive.google.com/open?id=0B9U87BE33iUWRGxkWkFMYl85NlE
Ntcn
Комментариев нет:
Отправить комментарий