Використання тестових технологій

Педагогічний тест
Це система спеціально підібраних завдань специфічної форми, яка дозволяє оцінити кількісно навчальні досягнення в одній або кілька предметних областей
тест дозволяє
якісно оцінити структуру знань
ефективно виміряти рівень підготовленості учнів
здійснити зворотний зв'язок для управління процесом навчання
Тест повинен задовольняти вимогам:
надійність -
повторне тестування однієї і тієї ж групи дає такий же результат

валідність -
придатність для досягнення мети
На валідність впливає:
Репрезентативність - Тести відповідають програмі навчання і рівнем її вивчення, охоплюють весь навчальний матеріал
Шкалирование - можливість оцінювання за деякою школі
Складність тесту - виняток вгадування, непідйомних питань
Діскрімінатівность - здатність розрізняти учнів
Нормированность - Результати розподіляються по нормальному закону
Оптимальна довжина тесту (40-50 питань на 30-40 )
Л.А. Чернікова 

ПЕРЕВАГИ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕРЕД ІНШИМИ МЕТОДАМИ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ

§процес перевірки стає об'єктивним і мінімально залежить від особистої думки вчителя;
§технологічні (розробляються, проводяться та перевіряються з використанням комп'ютерної техніки);
§вимагають порівняно незначних витрат часу для використання та перевірки;
§придатні для контролю високого рівня навчальних досягнень (важливим є не тільки кінцева відповідь, але й логічний ланцюжок операцій, що приводить до неї).


Основні переваги тестів:

§1.Висока наукова обґрунтованість тесту, що дозволяє отримувати оцінки рівня і 
структури  підготовленості випробовуваних, що об'єктивувалися; Роль аргументації.

§2.Технологічність і ефективність тестів. Їх сполучуваність з іншими  освітніми
 технологіями.

§3. Точність вимірювань; якість, відповідальність, доступність освіти для всіх
 здатних.
 
§4. Наявність однакових, для всіх випробовуваних  умов проведення педагогічного
 контролю (трудність, склад, структура завдань) і правил  інтерпретації результатів
: відповідальність, справедливість.


§5. Можливості використання завдань в тестовій формі для самоосвіти і самоконтролю.

§Тести дозволяють отримати об'єктивні оцінки рівня знань, умінь, навичок,
§перевірити відповідність вимог до підготовки випускників заданим стандартам
§

§виявити прогалини в знаннях. 

Справжній тест має бути
 
валідним, точним, стандартизованим, надійним
§Обєктивність
   це така характеристика якості методу, яка проявляється у тому наскільки отримані результати відповідають дійсності, є достовірними.
§Валідність (придатність) –
    є характеристикою тесту, тестового завдання та методики тестування
    Валідність методу – це відповідність того, що вимірюють даним методом, тому, що він має вимірювати.
    Критерій валідності встановлює сферу застосування, для якої даний метод дає статистично достовірні результати. 
§Надійність
    це точність діагностичних вимірювань, а також стабільність та стійкість їх результатів по відношенню до впливу різних зовнішніх факторів.
§Точність
   визначає мінімальну або систематичну похибку, з якою можна провести вимірювання даним методом. Точність результатів тестування буде залежати від так званої довжини тесту. Тобто кількості ТЗ, які утворюють тест.





Матриця тесту за посиланням https://drive.google.com/file/d/0B9U87BE33iUWd0ZCT2pTdlYwMWs/view?usp=sharing

Тест https://drive.google.com/open?id=0B9U87BE33iUWRGxkWkFMYl85NlE


Ntcn

Комментариев нет:

Отправить комментарий